De avond voor vertrek........ - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Herman en Ineke Jonkman - WaarBenJij.nu De avond voor vertrek........ - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Herman en Ineke Jonkman - WaarBenJij.nu

De avond voor vertrek........

Door: Ineke

Blijf op de hoogte en volg Herman en Ineke

30 Augustus 2017 | Nederland, Almere Stad

Ik dacht de hele dag de tijd te hebben om de boel op orde te krijgen maar dat liep anders. Niet erg hoor, want alles is gewoon klaar.......
De (klein)kinderen kwamen door de hele dag, waarvan Elize drie uur heeft liggen slapen, lekker pizza gegeten met elkaar, Renco kwam in de avond nog even en nu dan even dit stukje schrijven. De koffers zijn gepakt en de handbagage staat zo goed als klaar. Onze vriend Michael brengt ons morgen naar het station om 7 uur en dan gaat het avontuur beginnen. Eerst een paar uurtjes vliegen, wachten in London en weer vliegen om vervolgens om half zes (17.30 uur) locale tijd in Denver weer uit te stappen. Het is hier dan zes uur later. Bagage oppikken, auto regelen en dan nog een uurtje tuffen naar het eerste hotel. Het kan zomaar zijn dat we dan wel aan een mandje toe zijn ;-)

Geen idee hoe het internet zal zijn maar we proberen elke dag een verslag te schrijven met een paar foto's. We kijken uit naar jullie reacties.....

De route voeg ik bij de foto's

• 30 Augustus 2017 - 21:32

Mara:

Heel veel plezier! Dikke kus en knuffel van ons en de kids

• 30 Augustus 2017 - 22:14

Margreet:

Heel veel plezier en kom veilig weer thuis!
    Op welke Denver vluegen jullie trouwens? Denver in welke staat?
    Er zijn vele Denvers

• 30 Augustus 2017 - 22:24

Ineke Schoonhoven:

Beste buurtjes, we wensen jullie een fijne reis! Geniet lekker met z'n tweetjes in Amerika!

• 30 Augustus 2017 - 23:07

Martin En Sylvia :

Eindelijk is het dan zover. De reis gaat beginnen. Heel veel plezier. Geniet ervan. Veilige reis toegewenst. Liefs Martin en Sylvia

• 31 Augustus 2017 - 08:01

Gerda Keckeis:

Fijne reis, rustig aan en lat het avontuur beginnen! Kus Gerda

• 31 Augustus 2017 - 09:00

Ingrid En Tessa:

Be save and have fun! Liefs, Tessa en Ingrid.

• 31 Augustus 2017 - 09:59

Dionne:

Heel veel plezier op jullie avontuur. Geniet! Liefs, Dionne

• 31 Augustus 2017 - 10:30

Erna:

Hele fijne vakantie, lekker genieten!!!! En een goede reis. Groetjes, Erna

• 31 Augustus 2017 - 15:55

Michael:

Graag gedaan vanochtend. Have fun, geniet ervan, ontloop de beren, maar wel dichtbij genoeg voor de foto! Tot over een paar weken.

• 31 Augustus 2017 - 20:18

Chantal:

Heel veel plezier met jullie mooie reis! En geniet er van!